Ny design

Ni kan tävla om en underbar design hos Wedesign.blogg.se. Klicka här för att söka in.




Darför vill jag vinna.

Jag har väntat med att gå in i tävligen eftersom jag sökt till wedesigns tävlingar förr eftersom jag älskar deras designs, men när jag var en av dom första så vann jag ändå inte, prövar nu med att kommentera senare. Jag vill verkligen vinna eftersom jag har haft över 10 bloggar nu men tröttnat på varje eftersom jag inte lyckats fixa till designen och eftersom redan har svårigheter med att läsa och skriva så är koder ännu jobbigare att förstå sig på. Jag vill verkligen skriva av mig men vill ha en snygg design också, så jag orkar skriva. Jag skulle bli så lycklig om jag vann den för jag har inte vunnit något i hela mitt liv. Jag skulle dö av lycka och jag har redan fått tusen idéer och får inspiration bara jag kollar på desoignen, skulle bli underbart om den blev min. Jag lider av depression men är redo för att leva, har bestämt mig för att kliva ut ur mörket, så en ny design skulle passa så bra nu.


Kommentarer
Postat av: WeDesign

vad kul att du vill vara med och tävla, men du måste länga till vår blogg & inte till tävlingsbloggen! rätta till det så är du med & tvälar om designen :)

2010-11-29 @ 22:29:56
URL: http://wedesign.blogg.se/
Postat av: WeDesign

Vet du vad! När vi läst din motivering (som inte var ett måste för att vara med och tävla) så ville vi ge dig en alldeles egen design! :) En tidig julklapp & lite uppiggande som får dig att vilja blogga mer! :) vi hoppas att du tycker om den och Självklart har du chans att vinna den andra designen också men där drar vi lott om vem som vinner & där är chansen inte lika stor tyvärr.. Men vill du ha den så är den din! :) hör av dig om du är intresserad. kram



http://wedesign.blogg.se/hihi/?tmp=29233808

2010-11-29 @ 23:38:58
URL: http://wedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0