1 December - Start of something new



Jag kan inte förstå att det är den första december. Att tiden tickat förbi och gått så snabbt. Det är snart slut på min första termin i gymnasiet. Om en månad så är det 2011. Det har ännu inte sjunkit in i mitt huvud. Denna månad är min förändrings månad. Det är nu eller aldrig som det gäller. Nu är det dags för mig att ta tag i saker. Har lidit av djup depression men mår stabilt nu. Det har varit en lång väg men jag är stabil. Jag halkar ibland men jag står på mina två fötter. Jag är stadig. Jag tänker inte försvinna. Jag tänker leva. Hitta min egna väg och få reda på vem jag är och vad jag vill i denna stora värld.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0